2022-03-21 astelehena (argazkiak eta bideoak)




















































































































































































































Koronabirusak eragindako bi hilabete eta erdiko geldialdiaren ondoren, Urretxu eta Zumarragako pentsiodunak kalera atera dira gaur “pentsio duinak” eskatzera. 100 bat lagun elkartu dira Areizaga-Kalebarren plazan, segurtasun neurriak errespetatuz. Astelehenero elkartuko dira, 11:30ean. Views: 0 Post Views: 82 Spread the love
Hoy hemos acudido al Parlamento para registrar una solicitud de comparecencia en nombre de los colectivos y sindicatos de Navarra que impulsamos la Iniciativa Social “Ahora 1.080€ Orain”. Hemos pedido al Presidente de la Cámara que transmita nuestra petición a todos los Grupos Parlamentarios. Views: 0 Post Views: 49 Spread the love
Bravo, bravissimo.